Jag hatar tidsbegränsad streaming

Jag måste bara få avreagera mig en aning.

Har försökt titta på senaste avsnittet av "Desperate Housewives" hela kvällen, men Megavideo som jag streamar genom jävlas med mig hela jävla tiden! Ska det vara så förbannat svårt att få se sin favvo-serie på olaglig väg?

Megavideo har en tidsgräns för hur länge man får titta gratis. 72 minuter, sen måste man vänta en timme innan man kan fortsätta titta, om man inte vill skapa konto hos dem och betala månadsavgifter som skulle få tv-licenssmitarna att blekna.

Men på senare tid har Megavideo börjat fula sig och bryta uppspelningen innan dessa fucking 72 minuter har gått. Ett avsnitt är blott 42 minuter långt, så vad i helvete är problemet?!

Detta hamnar förstås högt upp på listan över Mest Meningslösa I-landsproblem, det är jag välmedveten om.

Men det här avsnittet är vansinnigt spännande! Jag skrek faktiskt rakt ut när allt plötsligt bara stannade och texten "You have watched 72 minutes of video today" dök upp på skärmen. LIKE HELL I HAVE!

*hytter med näven*

(råkade skriva "hytter med bävern" först. Det kanske vore mer effektivt...)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Googla Project Free TV, där kan du kolla obegränsat!

2010-12-20 @ 00:24:54
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: syster yster

HAHAHA!!! bävern...

2010-12-20 @ 08:09:45

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0