Desperate Housewives

Försökte streama säsongsavslutningen av "Desperate Housewives" igår kväll, men det fuckade sig förstås på min  trötta laptop. Så fort jag börjar tjäna pengar ska jag börja spara ihop till en MacBook.

Jag är så glad att "Desperate..." fortfarande är så himla bra! Visst kan man börja undra hur det kommer sig att varenda ny familj som flyttar in på gatan bär på någon mörk och fruktansvärd hemlighet, men utöver det så håller serien verkligen måttet. I dagarna ska det avslöjas huruvida det blir någon fortsättning på serien. Jag tror att det blir minst en säsong till. Annars blir jag kinkig i blöjan.

Om ni har missat "DH" - se nu! DVD-boxarna kostar inte alls mycket och är värda varenda krona. Och det är inte någon "tjejserie" (HATA det ordet!). Thriller, humor och drama är väl en blandning som borde tilltala de flesta?

Speciellt när det är så välskrivet och välspelat och välregisserat som "DH" faktiskt är.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0