Antioxidantkamp

På juldagen är jag alltid vansinnigt inaktiv. Jag gör verkligen ingenting av värde. Idag har jag bara suttit och degat vid datorn i min sprillans nya, sköna flanellpyjamas, samt umgåtts med familjen.
Jag har en annalkande förkylning på gång, vilket känns lagom kul. Den vägrar bara att bryta ut. I två dagar nu har den bara suttit i halsen och retsamt påminnt mig om att jag snart kommer ligga däckad med feber och hela kitet. Men just nu känns det ingenting alls, så jag hoppas fortfarande.

I min kamp mot förkylningen har jag proppat i mig vitpepparkorn (tydligen värsta bra), druckit en massa kaffe och te (antioxidanter, yeah!) och sovit ordentligt inbäddad i ett varmt duntäcke. Sen har jag även försökt att undvika min bror, som är den värsta smitthärden i huset för tillfället. Jag känner mig mycket hoppfull!

När jag kommer hem till Stockholm igen så måste jag börja planera för min 25-årsdag. Jag känner mig peppad att göra nåt extra-ordinärt. Förslag?

Dagens lista:

5 SAKER JAG INTE FICK I JULKLAPP SOM JAG FORTFARANDE VILL HA


1. Playstation 3

2. Gilmore girls säsong 7

3. Videokamera

4. Ipod med 2GB

5. Samlingsboxen med Disneyklassiker


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0