Besviken!

Alltså, nu gjorde jag alldeles nyss en sökning efter min egen blogg på blogg.se, och den hittades inte! Vad är detta? Finns jag inte? Jag är upprörd. Jag vill ju synas i toppskiktet av den där "Mest aktiva"-listan varje dag, men hur fasen ska det gå till när domänen själv inte ens kan htta min blogg? Ingen bra början på ett planerat världsherravälde.

5 SAKER SOM FÖRSVÅRAR BLOGGVÄRLDSHERRAVÄLDE

1. Att bloggdomänen inte vet att ens blogg finns.
2. Att ingen läser ens blogg.
3. Att jag tröttnar på min blogg.
4. Att jag skriver en dålig blogg.
5. Att de flesta bloggläsare verkar vara mer intresserade av en fjortismodells betraktelser än av mina underfundiga texter.


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0