Bobbylistan

Jag älskar sådana här listor, så jag bara måste publicera detta!

personlighet
Ego.
Snäll.
Cynisk.
Rolig.
boende
Billigt och ensamt, precis som jag vill ha det.
favoritmat
Mammas och pappas mat.
politik
Orka. Jag ÄR intresserad, men för lat (läs "dum") för att engagera mig.
civil status 
En aning för mycket singel.
lyssnar på
Min Ipod. Det är kärlek.
intressen
Sång.
Film.
Tv-serier (framförallt Buffy).
klädstil
Bobbystyle!
hårfärg
Se bilden. Om du är blind... så kan du ändå inte läsa det här, så who cares.
jobb
Områdesledare samt skolinformatör.
läser
Just nu "Luftslottet som sprängdes".
Annars John Ajvide Lindqvist. Och en hel del Nemi.
skriver
Extremt bra faktiskt. Jag borde göra det oftare.
löser
Sudoku!
Och världsproblem i min fantasi.
prenumererar på
Nemi. Och räkningar.
tittar på
Tv-serier (på dvd).
Idioter.
Youtube.
samlar på
Tv-serier på dvd.
Filmer.
hatar
Fjortisar.
Oväsen.
Barn.
Samt att vara kladdig om fingrarna.
älskar
Buffy.
Buffy.
Buffy.
Buffy.
droger
Jag säger som Filippa Bark: Nej tack, jag tar hellre en korv.
spelar
Playstation2.
Ölspel.
Apa.
annars
Sjunger mycket och gärna.

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag har fortfarande såna där existensdiskussioner, dock med mig själv :( inte lika kul utan bobby. har du sett trean?

2008-04-12 @ 15:57:32
URL: http://lohannah.blogg.se

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0