Framtidsnerver!

Idag postade jag min ansökan till Sundbybergs folkhögskola. Nu är det gjort och jag är typ helt galet nervös! Det känns pirrigt, kanske för att jag inte riktigt vet vad som kommer hända. Jag vet ingenting om hur inträdesprovet går till, om man ska sjunga eller spela eller både och. Det skulle kännas så mycket bättre om jag visste hur jag ska förbereda mig. Jag kan i och för sig förbereda både en monolog och en låt, just in case. Jepp, så får det faktiskt bli. Jag hatar att bara sitta och vänta. I need to take action!
Då återstår bara gisslet med att välja dessa två texter. Jag har för vana att ta mig vatten över huvudet när det gäller såna här grejer, så jag måste verkligen välja med omsorg. Något jag som jag vet att jag kan göra bra.

Help!

5 SÄTT SOM JAG BRUKAR HANTERA NERVOSITET PÅ

1. Proppa i mig mängder av chips och cola.
2. Ha Buffy-maraton och förlora mig i Buffyverse.
3. Spela in blandband.
4. Se film efter film för att slippa tänka på whatever det är som gör mig nervös.
5. Sjunger och låtsas att jag med i en musikal där livet är vackert och enkelt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag tror att du skulle platsa som julie andrews i en uppsättning av sound of music, då skulle du kunna studsa runt i alperna helt ostressad dygnet runt :)

2008-04-14 @ 19:14:59
URL: http://lohannah.blogg.se

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0