Musique!

Heck, jag har ju inte publicerat en enda lista idag! Sloppy me.
Sicken tur att jag är jävligt sugen på att lista lite favoritlåtar som jag har för tillfället.

1. "Martyr" - Nanne (lovely. Hannah, du skulle älska Nannes album "Cirkus Homo Sapiens. Fixa!)
2. "Hotel song" - Regina Spector (jag upptäckte Regina efter alla andra, men hon är grym.)
3. "Cirkus Homo Sapiens" - Nanne (en sann betraktelse av människan.)
4. "Somliga går i trasiga skor" - Cornelis Vreeswijk (retro, men fantastisk.)
5. "Tro och tvivel" - Håkan Hellström (kommentarer är överflödiga när det gäller Håkan.)
6. "Today will be the day when mourning ends" - Marit Bergman (känns aktuell i mitt liv just nu.)
7. "It will not happen here" - Moneybrother (lite magisk.)
8. "Fördomar" - Nanne (från andra albumet "Alla mina ansikten". Lysande.)
9. "No damn I don't love you" - Moneybrother (Pengabrorsan kan, minsann!)
10. "Sexual eruption" - Snoop Dogg feat. Robyn (yeah!)
11. "För en lång lång tid" - Håkan Hellström (som sagt...)
12. "Vikiga små ord" - Nanne (nån som inte känner sig träffad?)
14. "Animals" - CocoRosie (en stenad Björk på helium. Typ.)

Nu kanske min juice har kallnat!


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0