Sommar in advance

Det känns som om sommaren har kommti extremt tidigt i år. Hur ofta är det över 20 grader varmt i april liksom? Helt fantastiskt väder!
Idag kände jag att jag verkligen ville utnyttja denna vackra dag till fullo, så jag smsade Samra och föreslog en fika eller dylikt i solen efter jobbet. Så när jag slutat så åkte vi till söder och drack öl (jag) och vin (Samra) på en uteservering på Götgatan. Fullkomligt underbart.

Nu är jag trött och redo för sängen. Men klockan är inte ens halv sju än, så jag ska nog hålla mig uppe ett tag till.
Jag har dessutom hunnit förälska mig i Håkan Hellströms nya album, som uppenbarligen krävde lite fler lyssningar innan den satte sig.

5 LÅTAR SOM GÅR PÅ REPEAT I MIN IPOD JUST NU:

1. Håkan Hellström - Tro och tvivel
2. Bonnie Tyler .- Holding out for a hero
3. Håkan Hellström - För sent för edelweiss
4. Regina Spector - Hotel song
5. Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0