TV-nörd

Höjdpunkten under gårkvällens avsnitt av "Så ska det låta" var förstås när blott 15-åriga Molly Sandén sjöng "Gabriellas sång", som Helen Sjöholm odödliggjorde i filmen "Så som i himmelen". Tv-magi när den är som bäst.

Tråkigt dock att Nanne Grönvall inte fick/tog mer utrymme. Jag hade sett fram emot hennes medverkan. Hon är en rolig, proffsig artist med en röst som är flera nummer större än Nanne själv.
Idol-killarna har faktiskt gjort bra ifrån sig när de medverkat i programmet, och Erik Segerstedt var inget undantag.
Däremot hade jag gärna varit utan Magnus Bäcklund, den bögigaste heterokillen jag någonsin sett. Fjantig och konstlad på ett sjukt irriterande sätt. Nej tack.
Nästa vecka kommer bland andra Christer Sjögren (blä) och Agneta Sjödin (intressant!). Kan bli kul.

Ikväll blir det "Körslaget". Yey!
My God vilken tv-nörd jag är.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0