If I could click my heels...

Tillbaka i Sverige, återigen. Ungefär lika tråkigt som sist, men ändå inte riktigt. Förra gången skulle jag jobba när jag kom hem. Det behöver jag inte nu. Så på så sätt känns det lite bättre.
Men därmed inte sagt att jag inte hade velat stanna kvar! Vi har haft så sjukt roligt!
Den här gången spenderade vi varje kväll på Garage. Det var lite det som var anledningen till att vi åkte tillbaka. Men självklart var det även värmen, atmosfären och gästfriheten som lockade.
Jag önskar att jag kunde köra en Dorothy och vara tillbaka i Alanya. Men det går inte. Tro mig, jag har slagit ihop klackarna så många gånger nu att sulorna håller på att lossna.

Tack och lov att skolan börjar snart så att jag får annat att tänka på, för det här är fanimig inte roligt längre.


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0