Bloggkramp

Telefonsamtal: Noll.
E-mail: Noll.
SMS: Noll.
Utomhusvistelse: Ska snart!
Låt på hjärnan: "Hadi" - Fatih Ürek

Idag har jag planerat en produktiv dag. Jag ska städa, gå på en promenad, panta, handla och förbereda mig mentalt inför skolstarten imorgon.
Efter min misslyckade shoppingtur igår så satt jag istället hemma och kollade runt lite i olika nätbutiker. Jag ville stilla min shoppinglusta. Men ju fler sidor jag besökte, desto mer avtog lusten. Och jag har nu bestämt att jag helt enkelt ska spara mina pengar istället. Det kommer ju inte bli fett med cash nu när man blir student direkt, så jag ska nog låta sparkontot ta hand om det mesta. Om jag ska spendera hela nästa sommar i Turkiet så vill jag gärna ha så mycket pengar som möjligt med mig, även om jag kommer jobba där nere.
Visst är jag duktig?

Nu skriver jag om sådant där ointressant igen, men så blir det när man drabbas av blogglusta och skrivkramp samtidigt.
Verkar bli en hel del "Bajs"-inlägg framöver. Sorry!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0