Generationsöverskridande relationer

Telefonsamtal: Ett från syster yster. Och så ringde jag till Xin.
E-mail: Två från Ansiktsboken: en festinbjudan och en vänförfrågan.
SMS: Noll.
Utomhusvistelse: Inte än, men ska snart ränna runt på stan med syster yster.
Låt på hjärnan: "L.A." - Christian Kane.

Eftersom jag kommer få en ganska saftig slutlön så har jag unnat mig en liten nöjesbudget. Jag funderade på vad jag ville lägga denna budget på, och bestämde mig för lite shopping. Så det är vad som står på agendan idag, shopping med min kära syster. Därefter blir det dejt med Xin.

Jag fick alltså en vänförfrågan på Ansiktsboken idag, från en 51-årig kvinna som satt bredvid oss i baren några gånger på Garage! Är det inte härligt?

Två dagar till skolstart. YEY! Jag kan knappt bärga mig!

Och nu har jag skrivit H istället för G så många gånger i det här inlägget (ja, jag har naturligtvis rättat till det) att jag börjar tro att det är nåt fel på mig. Alternativt mitt tangentbord.

Hm, nåt annat att berätta... JO! Igår drev jag med ett sexpucko på QX, det var roligt. Hans sista meddelande löd: "Din psykolog måste se dig som ett heltidsprojekt". HAHA!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0