Homofobattack

Telefonsamtal: Nope.
E-mail: Ansiktsboken, Veronica, Youtube (se nedan).
SMS: Nix.
Utomhusvistelse: Ingen än, gick upp för inte så länge sen. Men igår var jag ute nästan hela dagen!
Låt på hjärnan: "She's got a way" - Billy Joel. Så sjukt bra.


Igår försvarade jag Eddie Izzard när någon idiot hade skrivit en hemskt homofobisk kommentar till ett klipp med honom på youtube. Idag fick jag svar från en annan idiot. Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.

"some fucking homo,,, that is not funny AT all talking about cake or death.. wow.. and to the last post (the homo that was standing up for this transvestite homo piece of shit that should b shot and pissed on).. we clearly all know ur gay to so just do every1 a favour and kill urself the world would b a much better place if u fags just started killing ur selves! :D
now i cant wait to see u bitch at this post ya little fagget!"


Jag blev ganska glad, faktiskt. Nu vet jag vad jag ska prata om på måndag under min "Jag brinner för..."-redovisning i skolan. Jag ska citera ovanstående! Yey!

Ah, just det. Jag svarade honom förstås:

"Oh please Nancy boy, you know what homo phobia REALLY says about you, right? Stop hating and come out of the closet, nerd."


Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra skrivet! Hoppas killen kommer ur garderoben snart!

2008-08-30 @ 16:35:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns alldeles för mycket idioter i världen. Varför kan inte dom döda varann för? Det är ju ändå bara dom som stör sig...

2008-08-30 @ 21:20:16
Postat av: syster yster

Oops, I forgot! http://www.youtube.com/watch?v=kn5HQcY-Qj8&feature=related

vassego

2008-08-30 @ 21:21:12

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0