Jag hatar din heteronormativitet

Suck, vad trött jag blir. Jag måste sluta läsa HBT-bloggar, för de länkar alltför ofta till andra bloggar såsom den här som gör att man blir sur och irriterad och måste skriva "Jag hatar"-inlägg på sin egen blogg.

Tack och lov finns det vissa som skriver fantastiskt bra saker som svar på tal. Jag uppmanar härmed ALLA läsare av denna blogg att läsa detta inlägg. Skönt att veta att det finns andra som har förmågan att formulera sig i skrift när man själv är för arg för att kunna skriva något alls.

Kommentarer
Postat av: anonym

grejen är att jag bara vill gå ner några kilo. bloggen hjälper mig att hålla koll på min viktnedgång, hur mycket jag äter och sådär. jag vet när jag ska sluta. det har jag bevisat förut. det är för att jag själv ska må bra. eller jag kan väga 100 kg om jag bara får lite fastare kropp, och smalare midja. then im happy.

2008-08-24 @ 18:15:02
URL: http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se
Postat av: Pia

Jag vill äta lunch med dig nån dag! jA!

Säg bara när och var! Jag har lunchstängt mellan 12-13 så det måste ske inom de ramarna...! Fast på torsdagar är jag lite flexibel.

2008-08-25 @ 11:15:53
URL: http://petrapires.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0