Kunga-Pride

Telefonsamtal: Samra.
E-mail: Ansiktsboken.
SMS: Nada.
Utomhusvistelse: Satt ute och åt lunch, jag och min låtpartner Love satt ute efter skolan och diskuterade låtval.
Låt på hjärnan: "Nattens drottning" - Haakon Pedersen. Fan vad den fastnar!


Idag såg vi "Cabaret" i skolan. God I love it! Liza Minnelli är underbar, musiken är underbar. Synd bara att vi måste skriva en liten hemuppgift om den. Men det är nog lätt avklarat.

Ett inlägg på Åsiktstorped gav mig en ganska lustig idé.


Tydligen så har Kungen erbjudits att tala under Pride. Men det har han inte gjort. Orsaken är okänd för att Hovet inte vill kommentera saken. Nerds. Men ett tal är så trist, jag skulle vilja dra det hela ett steg längre!
Jag tycker att Hovet borde ha ett eget tält i Pride Park. Där kan Lillian sitta och skruva glödlampor dagarna i ända. Kungen och Carl-Philip kan värva nya rallyförare. Madde kan göra partytrick i Mälarpaviljongens bar. Vickan kan hålla föredrag om mänskliga rättigheter. Och Silvia kan dra av några tyska slagdängor från stora scenen. Vad sägs om det? :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Piip piip. piip piip.

(du får sms av mig)

2008-08-28 @ 09:20:34
URL: http://petrapires.blogg.se/
Postat av: erikballballareballast!

Vill du bli dagens blogg i min blogg? :P Kommentera bara, enkelt och bra ;D

2008-08-28 @ 15:26:23
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0