The list of lists

Det här är bara för att jag har tråkigt.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Räknas narkos?
Tackat nej till samlag: Fler än jag kan räkna.
Hånglat med nån riktigt ful: Jajamen!
Hånglat med fler än 50 pers: Nja, så snygg är jag nog inte.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Jepp.
Gjort något riktigt dumt: Who hasn't?
Gjort något du verkligen ångrar: JA!
Varit nykter på nyårsafton: Jobbar man natt på Donken har man inget val.
Åkt ambulans: Nej.
Gjort nåt olagligt: Gått mot rött?
Fått din mamma att gråta: Inte vad jag vet.
Blivit polisanmäld: Nej.
Slagit ner någon: Ja.
Skämts över dina föräldrar: Eh... nej då, absolut inte...
Skämts över dig själv: Självklart.
Sagt jag älskar dig och menat det: Jadå, till Snobben!
Bråkat med din flickvän/pojkvän: Krävs en pojkvän för det.
Tar du droger: Droger är för idioter. Jag är ingen idiot. Alltså nej.
Dricker du: Om det bjuds!
Vilka kläder sover du i: Inga.
Vad hatar du verkligen: Människor i grupp.
Varit kär: Tror det.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Jag har bara varit kär i folk jag inte haft chans på.
Är du ensam nu: Dessvärre, ja.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Nej.


SENASTE PERSONEN SOM:

Du sov i samma säng som: 
Kim.
Såg dig gråta: Kim.
Fick dig att gråta: Det var inte en person, det var snarare en företeelse.
Du delade en drink med: Dela? Köp en egen för fan!
Du gick på bio med:
Tove. Vi såg "Mamma Mia!".
Skällde på dig: Skällde och skällde... Vet inte. Säkert Kim.



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?


Gråtit: Nästan, till "Angel".
Kramat någon: Nej.
Pussat någon: Nej!
Köpt någonting: Nix.
Sjungit: Ständigt.
Saknat någon: Eh, ja. Typ alla i Alanya.

HAR JAG:

Digitalkamera:
Två stycken till och med.
Egen dator: Jepp.
Könssjukdom: Frisk som en nötkärna!
Husdjur: Nä, men vill ha en hund!
Bra kompisar: Love you!
Tar du receptbelagda mediciner: Nej.
Vem vill du fika med just nu: Regina! Det var så länge sen!



KÄRLEK OCH SÅNT

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 8 år äldre.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Herregud, det vet jag inte. 2 kanske?
Vad tycker du om kärlek? Så länge den inte drabbar mig så är den skit.
Har du flashat/strippat nångång? Verkligen inte!
Har du svårt för att bli kär? Sjukt svårt.
Är du singel? Extremt mycket.
När fick du senast en komplimang? Vet inte. Vilket innebär att det antingen var ett tag sen eller att jag har dåligt minne. 
Har du hånglat med någon av samma kön? Är öppet homo så det vore ju konstigt annars. Jävla heterofråga.


Kommentarer
Postat av: kippi

Jag har väl inte skällt på dig?! Nu blir jag upprörd... Ha ha! Nu får det va slut på dela sängandes på ett tag jag e trött på att leka kärlekspar, gillar att sova själv förutom med killar jag vill..

2008-08-21 @ 20:02:05
Postat av: Amanda Eklund

eheh okej :P

2008-08-21 @ 22:32:04
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0