Hänga löst

Telefonsamtal: Nada, men dagen har ju bara börjat.
E-mail: En massa Facebook-meddelanden, plus uppdatering från Veronica angående jobb den 30:e.
SMS: Nope.
Utomhusvistelse: Från Samra till t-banan, från t-banan och hem. Vilken Skogsmulle!
Låt på hjärnan: "Hey hey Alanya" - Kendis.


Min tv-spelskväll hos Samra resulterade i övernattning. Vi spelade, kollade Jeff Dunham på Youtube och drack en jäkla massa vin.

Jag kan förresten avslöja att den 95-årige mannen vid namn Folke Stenberg som äger min lägenhet, har avlidit på Farsta Sjukhem. Hans förmyndare ringde när jag var i Turkiet och lämnade meddelande på mitt mobilsvar. Så idag ska jag ringa honom och fråga vad fasen som händer nu. Ska de sälja lyan? Får jag köpa? När i så fall? Känns lite nervöst att ens hem helt plötsligt står på spel. Men med tanke på Folkes ålder så har jag ju varit beredd på att den här dagen skulle komma inom en snar framtid. Jag hänger alltså löst. Help!

För er som aldrig testat Nintendo Wii så kan jag verkligen rekommendera det! Nu kan föräldrar inte längre klaga på att deras barn är för inaktiva när de spelar tv-spel. Här står man upp mest hela tiden och slår, svingar, gungar, hoppar och slänger så att svetten lackar och musklerna värker. Genialiskt! Perfekta presenten till alla soffpotatisar.
Synd bara att det finns ett oändligt antal olika kontroller som man måste köpa till för att kunna spela alla spel. Rattar, spakar, klubbor och Gud vet allt. Och svindyrt är det också förstås. Det är ju ingen sport annars.


5 LÅTAR JAG LYSSNAR SÖNDER JUST NU

1. Indir - Mustafa Sandal (jag är turkskadad.)
2. Simarik - Tarkan (jag är turkskadad och retro.)
3. L.A. - Christian Kane (från "Angel", helt underbar. Och vilken röst! Spana in.)
4. Hård stad - Carli Tornehave (enormt retro, och av någon anledning har jag fastnat för den.)
5. Hot - Nik and Jay (dansk hobby-hiphop typ, som vi dansade till på Garage)

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0