Kärt återseende

Telefonsamtal: Kim ringde medan jag skrev. Ser man på!
E-mail: Två från Veronica.
SMS: Nix.
Utomhusvistelse: Promenerade in till Farsta centrum och handlade proppar.
Låt på hjärnan: "L.A." - Christian Kane.


HURRA! Jag hittade laddaren till min kamera! Den hade smugit sig ner i ett byxben och hamnat i tvättpåsen. Fråga mig inte hur. Huvudsaken är att den är tillbaka och att jag nu laddat upp alla bilder från Alanya på Ansiktsboken.
Det tar en evinnerlig tid att lägga upp bilder här, men jag ska lägga upp några favoriter i alla fall.


Kim och hennes härliga morgonfrilla.


Vodka Redbull, vår ständiga drink.


Servitören Ali och Kim


Snobben, gulligt nerbäddad av städerskan :)


Kim och Firat har bytt kläder.


På Garage dansar man gärna på borden.


Jag och Sadik är glada.


Sadik har fått låna ett linne av en svensk. Det verkar Ali gilla.


Jag och Ali myser.


Kim och Ramazan i baren. Skål!


Jag och Zeki i baren.


Jag fotar i baren.


Firat och jag efter ett litet vattenkrig.


Peri, före detta Garage-bartender. Sexig va?


Peri och Kim.


Två härliga mongon.


Jag och Carro, före detta Garage-servitris.


Mongo-Peri och mongo-Bobby.


Ali och jag.


Sadik och jag.


Özgür och Kim gosar lite.


Ramazan fotar sig själv.


Zeki och jag, fotade av en härlig "jente".



Har jag sagt att jag längtar tillbaka?

Kommentarer
Postat av: mymic

Åh, härligt :D

Man känner stämningen :D



Jag längtar också tillbaka, som tusan!

2010-02-21 @ 21:09:48
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0