School's on!

Telefonsamtal: Jag ringde till Samra.
E-mail: Nope.
SMS: Från Frida, pappa, bror stor, syster yster och Samra.
Utomhusvistelse: T-banepromenaden förstås, sen satt jag på en uteservering i Huvudsta efter skolan.
Låt på hjärnan: "Simarik" - Tarkan.


Första skoldagen avklarad! Fast det var förstås inte mycket till skoldag, bara upprop, information och presentation av klasskamraterna. Imorgon kickar det igång på riktigt, då har vi sång från 9 till 14,20. Våra lärare är:

Svante - Sång
Francisca - Teater

Mycket trevliga båda två, och nu vet ni vilka de är eftersom jag säkerligen kommer att nämna dem i framtiden.

Klassen består alltså av 16 personer, mig inräknad. Alla verkar väldigt trevliga, de flesta av oss gick och fikade tillsammans efter skolan för att lära känna varandra lite bättre. En tjej som var på samma audition som jag hade också kommit in, så det var åtminstone ett ansikte jag kände igen. Jag tror att det kommer blir ett underbart läsår, utan tvekan.

Och jag var inte äldst! Tjohej! En tjej var 26. Alla andra var mellan 19 och 23 typ.

Jag håller på att hungra ihjäl nu, har inte ätit sen frukost. Dags för en sen lunch!

Hoşçakal!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0