Vinbegär

Telefonsamtal: Inte än.
E-mail: Ansiktsboken. Som vanligt.
SMS: Kim.
Utomhusvistelse: Hämtade min extranyckel hos Kim, tog en liten extra promenix efter det.
Låt på hjärnan: "She's got a way" - Billy Joel. Love it.

Yey, jag är klar med "Cabaret"-hemuppgiften! Hoppas Francisca godtar en handskriven version, för yours truly har ju ingen skrivare. Nu ska jag bara fila lite på "Jag brinner för..."-redovisningen också. Och bestämma vilken pjäs jag ska läsa. Och komma på vad jag ska göra på Stanislavskij-redovisningen på onsdag. GAH!

I fredags shoppade jag lite med syster yster efter skolan. Vi inhandlade en present till vår far som nyligen fyllde år (grattis igen!) och sen handlade vi även lite till oss själva. Jag köpte:
Träningsbyxor att ha i skolan.
Engelsk-turkiskt lexikon (det fanns inget svensk-turkiskt!).
"Simpsons - filmen".
"Happy feet".

Jag har varit duktig och lagt undan några tusen på sparkontot. De ska jag använda till sånglektionerna med Svante. Jag skrev upp mig på varje vecka, tänkte att det får vara värt pengarna.
Imorgon har vi musikteoritest, och det känns lite nervöst. Det är för att testa våra kunskaper så att han sedan kan dela in oss i grupper efter hur mycket vi kan. Jag kommer vara sämst för jag kan ingenting, haha. Musikteori har jag ju aldrig någonsin pysslat med. Men det ska bli kul att lära sig. Fast jag hatar att vara sämst på saker.

Jag är sugen på vin. Helkonstigt, för jag är väldigt sällan sugen på alkohol mitt på dagen. Jag är alkis, med andra ord.
Attans.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kom hit så öppnar vi en flaska! ;)

2008-09-01 @ 13:11:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0