20 frågor-listan

I love shit like this!

1. Har du någon dålig ovana?

Jag ironiserar typ allt.

2. Bästa konserten du varit på?

Justin Timberlake i Globen 2007.

3. Vilket är ditt värsta bus du gjorde som barn?
Ha, jag busade aldrig när jag var barn. 

4. Fick du IG i något ämne i gymansiebetyget?
Nix. Jag var bäst.


5. Skulle du skönhetsoperera dig om du erbjöds gratis ingrepp?

Nej. Man ser ut som man ser ut. Som tur är så är jag snygg. Haha.

6. Vad handlade din senaste dröm om som du minns?
Jag minns aldrig mina drömmar.


7. Skulle du kunna tänka dig att adoptera ett barn?

Kanske. Det är det enda alternativet jag skulle kunna tänka mig om jag någon gång får för mig att vilja skaffa barn.

8. Reser du dig för gamla/gravida på bussen?

Jodå.

9. Tre saker du alltid bär med dig?
SL-kort, mobil, nycklar.


10. Har du någon gång som vuxen sårat någon avsiktligt?

Ja, i vredesutbrott.

11. När gjorde du något fint för dig själv senast?
Vad menas med fint? Jag unnade mig en myskväll i fredags med chips och cola till exempel...


12. Har du någon gång pajat en vara i en affär utan att säga till?

Ja, fast varan var inte från affären jag var i. Och jag försökte säga till, men det fanns ingen personal någonstans och det var jättelång kö i kassan. Så jag gick.

13. Pratar du med dig själv?
Hela tiden.


14. Vilken skådespelare/ska borde spela dig om det gjordes en film om ditt liv?

Jag.

15. Vem utanför din familj känner dig allra bäst?
Kim.


16. Ditt favorituttryck just nu?

Vet du vad jag kom på förut? Om man värmer saft, smakar det glögg ju!  

17. Tycker du om ditt jobb/din pågående utbildning?
Jag älskar det och vill aldrig att det ska ta slut!


18. När blev du rädd senast?

Idag, när grannbarnen lekte med smällare utanför.

19. Pinsammaste fylleminnet/återberättelse från vän?

När jag för 6 år sen pinsamt öppet stötte på min heterosexuella kompis på en fest.

20. Vilken maträtt bjuder du på om du vill imponera på någon?
Eh, om jag vill imponera på någon så lagar jag INTE mat.


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0