Britney Spears


Ja, jag bryter av med en tjej. Av den enkla anledningen att jag nyss såg dokumentären "Britney: For the record" på tv, i vilken man fick följa Brittan och arbetet med nya skivan "Circus" under drygt två månader. Hon berättade väldigt öppenhjärtat om de senaste årens "skandaler": skilsmässan, det påstådda drogmissbruket, festandet, om varför hon rakade av håret, etc. I dagens mediastyrda samhälle är det lätt att glömma att det finns en riktig människa bakom rubrikerna. Och visst var den här dokumentären säkert vinklad till Brittans fördel, men jag trodde på vad hon sa. Och hon är inte bara en blåst blondin. Hon är en extremt bortskämd och lyxberoende blondin dock.
Den förra skivan var grym, den nya skivan är grym, och att klara av att leva det extremt utlämnade liv hon lever kräver enorm styrka. Jag kände helt enkelt att Brittan förtjänade en hunk-utmärkelse. Jag vågar nästan lova att hon aldrig fått en sådan förut.

Kommentarer
Postat av: syster yster

Jag såg också dokumentären, och håller med om att den kändes väldigt ärlig. Man läser bara alla rubriker och glömmer bort att det finns en människa bakom dom som kanske inte mår så bra... Jag blev ledsen när jag insåg att hon var så olycklig!

2008-12-07 @ 12:26:23

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0