Danny Saucedo


Jamen han har något visst. Han måste bara skaffa sig en rumpa också.

Kommentarer
Postat av: Bella

Åhhh han e ju helt lätt snyggast av alla o de finns ingen som e så grymt het på scen som han. Sen gillar ja små fasta fina rumpor som hans. Ja vet för jag har klämt haha.

En grymt vacker kille me charm som få.

2009-03-27 @ 14:21:36
Postat av: caroline

hej danny jag saknar dej så himma mycket vet du att mitt fritids på storaskuggan dom tycker att du ska hälsa på mej på storaskuggan tycker dom för jag hade träffat dej i lördags såg du mej där du var



storaskuggan dom vill att du ska hälsa på mej där

när du kan och så

2012-02-06 @ 18:34:49
URL: http:// carro
Postat av: caroline

jag vet att bus 40 går till storaskuggan den kan du jö ta till storaskuggan för då kan jö du gå den biten

2012-02-06 @ 18:45:55
URL: http:// carro
Postat av: Bobby

Hej Caroline!



Kul att du har varit inne och läst min blogg!



Jag vill bara förtydliga att jag inte är Danny, och att Danny kan inte läsa dina kommentarer.



Jag heter Bobby och skrev ett kort inlägg om Danny på min blogg, men jag känner honom inte och han har inget med bloggen att göra tyvärr.



Bara så du vet, så du inte tror att han kan läsa det du skrivit till honom. Ett tips är att besöka hans hemsida eller hans Facebook-sida och skriva till honom där istället.



Lycka till!



/Bobby

2012-02-06 @ 18:58:11

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0