Färdigflyttad

Flytten är klar!!!!

Nästan i alla fall. Och jag ska berätta mer om den ganska händelserika flytten en annan dag, för just nu orkar jag inte riktigt. Tack till Philip och Dennis för storartade insatser.

Nu sitter jag hemma hos Kippi och skriver på hennes laptop. Jag var och tittade på lägenheten som jag ska hyra förut. Den var jättefin, och jag flyttar in den 6:e januari. Yey! Dessutom låg den cirka 50 meter från mitt hyrda förråd. Yey igen!

Ikväll ska jag åka till skolan och repa med klassen. Imorgon uppträder vi på riksdagens julfest.

Innan de andra kommer så ska jag och Ida ses och göra ett tjusigt program till julkonserten på tisdag.

Det blir lite sporadiska inlägg framöver eftersom jag inte har någon egen dator. Så det blir nog lite hunk-brist i en vecka ungefär. Sorry.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du bjuder väl mej på infyttningsfest?

2008-12-14 @ 16:54:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Saknar dina hunks!!

2008-12-15 @ 17:43:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Bippo

Hälsa Christina Husmark-Pehrson från mig- ge henne en spark i arselet!

2008-12-16 @ 18:23:32
URL: http://bippo.se
Postat av: MEA

Men Blåbär! Har du lämnat Farsta? Är det sant? Det trodde jag nästan inte om dej.

2008-12-17 @ 20:41:27

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0