Full rulle, kaffe och bulle

Sicken produktiv dag! Jag gick upp strax innan 8 idag, åt frukost och sedan åkte jag och mutti och storhandlade inför julhelgen. En julblomma till mormor införskaffades också, sedan begav vi oss hem till henne och överlämnade blomman samt lite smaskig ischoklad (som jag visserligen inte gillar, men ändå).

Mormor blev chockartat glad över blomman och bjöd på kaffe och kaka. På väg hem stötte vi på morbror som kom var på väg hem till mormor med en smått perfekt julgran. Mutti gluttade avundsjukt på den barrklädda perfektionen innan vi sa hej då och åkte hem.

Nu har jag suttit här och njutit av fantastiska foton från Alanya från Facebook-gruppen "Alanya". Vad sägs om denna?


Helt underbar bild.

Så nu sitter jag och drömmer mig bort till varmare breddgrader en stund.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0