Homeward bound

Jaha. Så ska man  åka hem igen. Det är alltid lite vemodigt. Speciellt nu när jag inte ens har ett eget hem att återvända till. Och ska jag börja jobba. Det är egentligen kul, men det är alltid lite kämpigt att börja på ett nytt jobb och inte kunna allting. Det är så stressande, och jag är så otålig när det gäller att lära mig nya saker. Men jag välkomnar de extra slantarna förstås.
Jag har ett skolarbete att slutföra också. Och en läxa. Sedan ska det ordnas med nya lägenheten. Det blir en hektisk vecka, tror jag.

Det har verkligen varit en fröjdefull jul på ön. Min familj är bäst!

Och trots att jag har en del arbete framför mig så finns det nu en ljuspunkt i mörkret :)

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0