Juldag

Det har kommit lite snö i Guteland. Känns onödigt.
Antingen får det väl komma ordentligt eller så kan vi vara utan tycker jag. Dessutom borde det ju ha kommit igår, på julafton. Det är den enda dagen på året då jag faktiskt VILL ha snö.
I övrigt har jag kommit över det här med snö. Visst kan det vara kul att åka pulka, men jag är nog mer för värme ändå.

Jag kommer förmodligen aldrig att åka på skidsemester. Om jag inte skaffar en pojkvän som ääääälskar att åka skidor och därmed drar med mig kicking and screaming till fjällen. Men jag hoppas att det aldrig sker. Jag gillar att testa nya saker, absolut. Men vissa saker som man har en avig inställning till är liksom ingen idé att försöka ändra inställning till. Vintersport är en sådan sak för mig. Det är inte min grej, helt enkelt.

Ska skriva det i min kontaktannons tror jag. "Åker ICKE skidor eller snowboard".

Det ska nog göra susen.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0