Sexpucko #15

Efter en ganska stillsam höst på sexpuckofronten så verkar det nu gå inflation i dem. Här följer mitt första gotländska exemplar!

21.40 2008-12-22 skrev lasse livsnjutaren:
tja på dig
jaha fler som e här tillf'älligt*
jag här fram till början av janurai

vem e du o vad gillar du mm
och vad gör du på gotland

21.48 2008-12-22 skrev potential:
Ska du sitta inloggad på QX ända till januari? Men Lasse Lasso, det verkar ju som ett enormt slöseri med tid måste jag säga. Här finns bara pervon och kåtbockar.

Mm, jag gillar köttiga knölmaskar och truliga trasor.
På Gotland bygger jag ett hus av raukar, som en äkte gute. Keno!

21.58 2008-12-22 skrev lasse livsnjutaren:
haha du veerkar varae n rolig kille
nja jag e nog ganska myckeet inloggad
men haar öppet då o då i pryl o antikboden vi har här ute i sjonhem

ja visst finns det bara perversa o kåtbockar är ju vi med då vi är här ju
haha

00.22 2008-12-23 skrev potential:
Haha, du skriver ju som Wall-E pratar! Jag kissar på mig av garv.

08.09 2008-12-23 skrev lasse livsnjutaren:
ok
kul man man roa någon ju



*Det står på min sida att jag är "tillfälligt inloggad från Visby"

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0