Sexpucko #16

Ibland skriver folk så illa att jag häpnar. Vad är det som pågår ute i skolorna? Visst att man kan ha dyslexi och så vidare, men det finns väl förhoppningsvis hjälp att få? Jag har förståelse för folk som har svårigheter med att läsa och skriva, men Oh My God. "Man of Passion" skriver så osammanhängande att jag fick läsa om hans mess två eller tre gånger för att förstå vad han skrev.


16.08 2008-12-27 skrev Man Of Passion:
hej läget?

fick så söt du e heter du? ja e Aron KJAMA OM LÄnge jävlar söt

16.20 2008-12-27 skrev potential:
Jag har hört talas om KJAMAr! Vid överdosering kan de ha en lätt laxerande verkan.

18.35 2008-12-27 skrev Man Of Passion:
hmm??? är du läkare hehe? ja dj är fotomodell som dsagt hehe huh läskigt med droger iaf har aldrig prövat å kommer aldrig att prova helelr läget annars?
KRAM då hehe

18.48 2008-12-27 skrev potential:
Jag är blott en simpel sjungande teaterapa, men vetskapen om KJAMAs potentiella faror känner de flesta till.
Många som KJAMAs för mycket börjar överdosera bokstäver när de skriver.

19.00 2008-12-27 skrev Man Of Passion:
ok förlåt ja kramar dig men du e söt ok me liek guys like u ja gick fan i musikklass från 4 - 9 på högstadiet eheh

23.53 2008-12-27 skrev potential:
Det låter illa det här. Jag tror du tyvärr att du är KJAM-skadad. Det råder stor brist på skiljetecken också, vilket i mina ögon utgör den absolut sista spiken i kistan. Tut i hornet och tjingeling.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0