Sjukblogg

Vilken pärs den här veckan har varit! Riksdagsgig i måndags som gick strålande bra, julkonserten i tisdags som gick ännu bättre och så har jag åkt på en sjuhelvetes förkylning också. Jag kände av den i halsen redan i måndags och var orolig över att den skulle förstöra showen på riksdagen, men det gick bra. Sen började jag oroa mig över att det skulle bli värre till nästa dag då vi skulle ha julkonserten, och det blev det också. Jag hade feber, ont i halsen och var snuvig, men jag knarkade ipren och halstabletter och bakteriedödande munskölj (tack Sofia!) hela dagen och genomförde konserten utan missöden. Det blev enormt uppskattat, som tur var. Och jag kände mig lite extra nöjd eftersom jag kickade förkylningens ass. På onsdagen bröt det dock ut totalt och jag har legat däckad sen dess. Tack till min söta klass som tog hand om mig under dagen!

Jag glömde min mobil i skolan också. Fan vad handikappad man känner sig, det är ju nästan löjligt.

Imorgon är det avslutning i skolan. Jag har varit hemma i två dagar nu, och måste verkligen gå imorgon. Måste ju hämta mobilen om inte annat!

Sorry för bloggbristen. Men dels har jag varit upptagen, dels är jag inte sugen när jag är sjuk. Och så är det konstigt att blogga från någon annans dator.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men kul att du e på fötter!

Nu mera blogg tack!

2008-12-19 @ 14:48:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0