These are special times

Så var det julafton igen. Det här året har verkligen gått fort. Och så mycket har hunnit hända.

Sedan förra julen så har jag:

Fyllt 25.

Sagt upp mig från McDonald's efter 5 år.

Sökt och kommit in på Sundbybergs folkhögskolas sång & teater-linje.

Varit i Turkiet och förälskat mig i landet.

Flyttat efter 5½ år i Farsta.

Varit i Turkiet igen och förälskat mig än mer.



Om en dryg vecka börjar 2009. Det ska bli väldigt spännande att se vad jag kommer göra och var jag kommer befinna mig om ett år.
Men just nu är det jul. Och det ska firas - med familj, mat, Kalle Anka, julklappar och en och annan nöt och lussebulle.

Från ett lyckligt Gotlandshjärta:
God Jul.

Kommentarer
Postat av: Sara berguv

Å glögg, glögg...glöm inte glögg!

2008-12-24 @ 14:40:36
URL: http://saraberguv.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0