Elin & Agnes-syndromet

Det har kommit ett bud på lägenheten, på 740 000. De lär nog inte invänta högre bud tror jag. Det var konstigt att de bjöd så högt. Utgångspriset var 775 000. Eftersom lyan är så nedgången och sliten så hade det kanske varit smartare att bjuda rutn 600 000 först och sen gå uppåt ifall någon bjöd över. Då hade de säkert fått den billigare, för jag tror inte att intresset var så stort.

Okej, jag besökte just mäklarfirmans hemsida, och min lägenhet är borttagen, så jag antar att den är såld.
Och nu kom jag just på att jag hade ett missat samtal från herr Rune Wiström förut, det handlade säkert om det. Nu kanske jag kan få lite datum att rätta mig efter. Lättare att planera flytt då.

Kvällen har jag tillbringat dels i studion där jag pillat med min demo, dels i stan med Ida, Sara och Robert Qvist. Roberts object of affection från hemstaden Gävle var i stan för en spelning med sitt band på en klubb på Norrmalm. Det är en komplicerad historia mellan de två (lite Elin och Agnes typ), så Qvist behövde lite moraliskt stöd. Självklart ställde de lojala klasskamraterna upp! Dessutom var vi nyfikna på att se denna pojke som vi hört talas om så länge nu.
Bandet var riktigt bra faktiskt. Och pojken var söt, på ett sådant där indiepop-vis.


Åter igen - kom på julkonsert den 16:e december 19.00. Den kommer bli top notch.

Kommentarer
Postat av: Bippo

Jadu. Lägenhetsförsäljning, håhå. Själv sover jag i ett syrum.

2008-12-06 @ 13:28:05
URL: http://bippo.se

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0