Anchors away

Nu håller jag på att komma i bloggform igen. Eftersom jag använder Kims dator så känns det fortfarande lite weird, men jag ska nog försöka ge mig på en hunk idag ändå.

Igår hade vi julavslutning i skolan, och jag kravlade mig iväg dit trots snuva och hosta. Klassen framförde tre nummer ur julkonserten, men jag var inte med eftersom jag hostade hela tiden.

Filmarna visade sina julfilmer, samt en trailer för vår julkonsert! De filmade ju hela grejen (med hela TRE kameror i olika vinklar!) och hade satt ihop en ball teaser. De ska redigera ihop filmen under lovet så att vi kan få den när skolan börjar igen. Yey!

Det känns även som om en stor tyngd har lyfts från mina axlar, för nu har jag klarat av riksdagsjobbet och julkonserten trots sjukdom, jag har hämtat de sista sakerna i lägenheten och lämnat alla nycklar, jag har varit på Statoil och rett ut hela olyckan som hände när jag flyttade och det är nu out of my hands vilket känns befriande. Så nu är det bara för mig att åka hem till Visby och fira jul!

Dessutom gjorde jag och Philip lösa planer om att fira nyår ihop idag. Vi tänkte oss en mysig liten middag i hans nya lägenhet tillsammans med Kim och Philips flickvän Sofia. Det låter som en nyårsafton i min smak.

Imorgon drar jag alltså till Gotland. Det ska bli helt underbart. Om man bortser från båtresan, som alltid är ett helvete vid julhelgen och på somrarna. Men det är tre ynka timmar, sen kan jag slappna av.

Nu ska vi se om jag leta upp en liten hunk.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0