Vinkevink

Vi hade Öppen scen i Fiket i skolan idag. Jag och Bex hade förberett "Money" ur "Cabaret", med koreografi och allt. Det gick bra, förutom att vi höll på att trassla in oss rejält i micksladdarna eftersom vi inte hade räknat med dem när vi repade. Dumt.

GAH!
Lägenheten är ett enda kaos nu. Kartonger och kassar står överallt och ikväll har jag dessutom (med hjälp av snälla Sara) skruvat isär möbler som nu ligger staplade på varandra.

Imorgon måste jag skruva isär skrivbordet, och då måste jag koppla ur datorn. Så jag kommer inte kunna blogga imorgon. Nästa gång jag bloggar blir alltså hemma hos Kim. WEIRD!

Två nätter kvar här alltså. Efter nästan sex år. Slutet på en epok.
Jag älskar ju den här skabbiga lilla hålan. Det har hänt mycket här.

Bye bye Farsta strand.

Vinkevink.


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0