Schlager #2

Efter noggrann research måste jag ändra mig angående kvällens schlagerdrabbning.
Jag tror på samma artister som jag tippade förra veckan, men i en lite annan ordning. Så här kommer det förmodligen att sluta:
Till final:
Andreas Johnson & Carola
Sanna Nielsen

Till Andra chansen:
Ola
Rongedahl

Femma:
Lasse Lindh

Eftersom jag hatar att ha fel så hoppas jag innerligt att detta stämmer. Jag kommer inte att avge löften som att äta upp min hatt om jag har fel eller så. Dels för att hatt är svårsmält, och dels för att jag är ganska förtjust i min hatt som den är - icke uppäten.


Kommentarer
Postat av: Gubben

Visst kommer Carola o Andreas ta hen det i kväll. Fast sedan tror jag det blir Ola "tonårstjejernas idol" som tar hem det.
Varför inte kebebpizza till andra chansen?

2008-02-16 @ 15:20:51
URL: http://mhats.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0