Schlagerskräll!

Rongedal-tvillingarna snattade Carolas finalplats (och såg ni vad snopen hon såg ut?). Som jag tippade så tog Sanna Nielsen med sin superballad hem den andra Globenbiljetten, med rätta. Hon är en våra absolut skickligaste sångerskor, vilket hennes låt verkligen gav henne chansen att visa också.
Så jag hade fel om placeringarna, men jag tippade i alla fall vidare rätt artister. I rock!
Nästa vecka kammar BWO med lätthet hem en plats i finalen. Självklart återkommer jag med mina tips senare nästa vecka : ) Schlager-Bobby kommer man icke undan i Bloggvärlden, HAHA!
Godnatt Sverige.

PS. Jag gillade den dära kebabpizzan lite... DS.


Kommentarer
Postat av: syster yster

jag måste tyvärr meddela att efter det där ps:et föraktar jag dig en aning.

2008-02-18 @ 11:57:56

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0