The Ex-files

Jag behöver åter-lära mig att bli kär. Kan jag ringa till Dr Phil då? Har han koll på sånt? Han är visserligen från Texas, men bara för att usch-Bush kommer därifrån så kan man ju inte puckoförklara varenda stackars liten "redneck".
Eller jo, det kan jag visst.
Så ordet är fritt: hur fan blir man kär egentligen?

5 TECKEN PÅ ATT ENS EX HAR FÖRSTÖRT ENS LIV

1. Man börjar hyperventilera när man ser honom för första gången på 3½ år.
2. Man verkar inte kunna bli kär i någon annan ever again.
3. Man kan inte låta bli att tänka på honom dagligen för att man aldrig fick closure (=avslutning, för er engelskapuckon.)
4. Han vägrar ha någon form av ömsesidig kontakt, vilket man förstås tolkar som att han känner sig skyldig.
5. Man skriver en fucking blogg om det sex år senare.


Kommentarer
Postat av: Pia

Det går över.
Jag trodde inte det, men det gör det.
Sen blir man kär bara sådär huxflux utan att man hänger med i svängarna.

2008-02-22 @ 15:24:02
URL: http://petrapires.blogg.se

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0