Tillbakakaka på riktigt! :D

Tjoho, det blir Alanya igen i augusti!!!! Den 7:e augusti bär det av igen, dock bara en vecka den här gången. Jag är överlycklig! Vi ska dock inte berätta för Garage-gänget att vi kommer, det blir roligare att överraska.
Vi hoppas förstås på en undebar vecka med otaliga Vodka Redbull, gruppdanser och fantastiska middagar.


5 AKTUELLA GLÄDJEÄMNEN

1. Jag och Kim tillbaka till Alanya i augusti. YEY!
2. Skolstart den 25:e augusti (hur ofta är man lycklig över det liksom?).
3. DJ Ötzi - Burger dance (kanske den mest meningslösa låten som gjorts, men ack så härlig. Och vilken dans!).
4. Byz - Hej där (jag vet att jag har upptäckt den låååångt efter alla andra, men nu är den för evigt förknippad med Garage och därmed lovely).
5. Gotland vecka 30 (jag, Kim, Philip, syster yster, Johan, Bror Stor, Hanna, Matt & Linn kommer. Fullt hus!).

Kommentarer
Postat av: Hannah

du har blitt nominerad, jag vet inte till vad eller varför, men ok.

2008-07-08 @ 11:31:06
URL: http://lohannah.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0