Var är boxen?

Idag ska jag söka extrajobb! Jag lär behöva det när jag börjar skolan. Studiemedel kommer man inte långt med om man vill ha dräglig tillvaro.
I övrigt är jag lite sur på mig själv. Jag har tänkt hela veckan att jag ska boka tvättid, men har inte gjort det än. Tvättstugan ligger två hus bort, så jag måste gå en bit för att boka. Jag har tvättnycklarna i väskan för att jag ska gå bort och boka tid när jag kommer från jobbet, men jag glömmer alltid bort det, och när jag väl kommer på det så ligger jag redan däckad i soffan och orkar inte engagera mig i saken. Men imorgon måste jag boka, annars kanske jag måste köpa en ny sommargarderob innan jag åker till Gotland.

Jag har 6 arbetsdagar kvar på Donken, wiiiii! Det är dock 6 dagar för mycket. Usch vad tråkigt det är nu.

Jag har varit duktig och beställt blanketter från CSN också. Det skulle komma automatiskt stod det i intagningsbeskedet från skolan, men det har det inte gjort. Så jag tog saken i egna händer istället, som den driftiga karl jag är!

Eftersom mina vänner rekommenderar böcker till höger och vänster i sina bloggar för tillfället så ska ju inte jag vara sämre!
Jag kan varmt rekommendera "Sexpuckona anfaller!" av Sofia Albertsson. Den består uteslutande av konversationer mellan henne och cyberkåta killar (och tjejer) på communityn Skunk. De försöker ragga, hon ger svar på tal. Sjuuuuuukt rolig. Skaffa!

8 LÅTAR JAG LYSSNAR SÖNDER JUST NU

1. Kleerup feat. Marit Bergman - 3 A.M. (så sjukt bra, nästan lika bra som "With every heartbeat")
2. Madonna - Incredible (gladpop med the Queen of pop)
3. DJ Ötzi - The Burger Dance (Garage-låt!!!)
4. Vengaboys - Take me to the city (Garage-låt!!!)
5. Byz - Hej där (Garage-låt!!!)
6. Jason Mraz - I'm yours (finfin, och underbar att sjunga)
7. Bon Iver - Blindsided (toppenvacker)
8. DJ Tune feat. Orremannen - Bag in da box ("Var är boxen? Där är boxen!". Garage-låt!! Och årets Basshunter?)

Kommentarer
Postat av: Sofia Albertsson

Man tackar för rekommendationen! Kul att du gillade boken. :D

2008-10-11 @ 17:20:39
URL: http://www.cupcakecarny.blogspot.com/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0