Fotont

Ibland, till exempel just nu, önskar jag att man kunde ta av sig sina fötter när man kommer hem efter en krävande arbetsdag. Mina fossingar värker så det knakar för tillfället, och det var likadant igår och det kommer vara likadant imorgon. Egentligen är mina tossingar vana vid att jobba hela dagarna, men efter ett par veckors semester så är de alltid väldigt ovilliga att komma igång igen.
Så därför vore det oerhört praktiskt om man kunde ta av sig fanskapen en stund, som man gör med skavande skor liksom.
Men det kan man inte. Så därför tänker jag fixa ett härligt fotbad åt mig själv nu.

Nu är det två ynka dagar kvar. 16 arbetstimmar. Sen behöver jag aldrig mer återvänja fossingarna vid Donkentempot.
Tjoho.


Kommentarer
Postat av: Farsan

Hej min son.

Måste bara försvara vissa av charterturisterna,som du hatar så,i ett tidigare inlägg, nämligen dom som är lite äldre än både du och jag. Dom fick inte lära sig något annat språk i skolan som du haft förmånen att göra.Ska inte dom få åka till varmare ställen då, eller ska dom ha med sig egen mat kanske????? Kan du beställa mat på turkiska nu?

Kram/Farsan

2008-07-18 @ 17:50:10

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0