Sommarplan

SAKER JAG SKA TILLBRINGA MIN LEDIGA TID MED TILLS SKOLAN BÖRJAR

1. Pride-mysa med skolinformatörerna.
2. Gå i Prideparaden med Kim och hennes mutti.
3. Förhoppningsvis gå på schlagershowen imorgon.
4. Förhoppningsvis gå på avslutningsfesten på Berns.
5. Gå och se "Sex and the city"-filmen, at last.
6. Gå och se "The dark knight".
7. Gå och se "Patrik 1,5".
8. Åka till Turkiet!
9. Se "Bert - den siste oskulden", för den dimper ner i brevlådan om en vecka.
10. Umgås med vänner man aldrig har tid för annars.


PS. Nu kommer en alldeles sprillans ny bloggkategori! Nämligen "Jag älskar". Den är raka motsatsen till "Jag hatar". Kände att jag började framstå som en aning bitter, så därför inför jag denna nyhet för att visa att jag faktiskt inte bara hatar allt och alla. På återseende.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0