Bakislördag

Klantarna på Sundbybersg folkhögskola hade blandat ihop datumen lite i kallelsen, så jag fick en ny häromdagen där de hade rättat till det hela. Så tisdagen den 27:e maj blir det. Good to know!

Igår var jag och Kim på Club G, en ganska ny gayklubb vid Slussen. Riktigt bra faktiskt, tre dansgolv (r'n b-golv på en gayklubb, hallelujah!) och en hel drös barer. Dessutom var lokalen stor och rymlig så man slapp trängas fastän det var mycket folk där.
Träffade den hetaste killen på stället också, en ung man vid namn Ricardo. Vi bytte nummer så jag hoppas få se mer av honom framöver : )

Idag blev det bakis-pizza på Sunneplans pizzeria med Kim. Satt på uteserveringen i solen och njöt som fan! 26 grader, helt sjukt. Sedan gick vi en sväng till Farsta centrum och shoppade lite filmer (Rocks är en farlig butik för plånboken!).

Nu har jag planerat en skön, avslappnad lördagkväll framför teven. Snart är det "Så ska det låta"-repris, och senare ikväll blir det final i "Körslaget". Heja Team Cans!

Usch vad jag känner mig tråkig när jag är bakis.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0