Lurad!

Jag blev lite upprörd över att få veta att Eurovision inte alls är ikväll som jag först trodde, utan nästa helg. Media har lurat mig med sin paparazzi-liknande bevakning av Charlotte Perrellis öden och äventyr i Belgrad under veckan.
Men det gör inget, nu kan jag istället åka till Rissne ikväll och se Sundbybergs folkhögskolas examensföreställning tillsammans med Samra. Ska bli nedrans kul!
Nästa lördag blir det alltså Eurovision. Fantastiskt. Nu ska jag och Kim bakisäta. Jag lägger nog upp lite bilder från gårdagens fest ikväll..

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0