Matgissel

Det tycks bli ett späckat veckoslut för mig!
I like.

Följande händer:
Torsdag: Fika med syster yster, grupphandledning på RFSL.
Fredag: Fest hos Christian
Lördag: Bakislördag, Eurovision Song Contest
Söndag: Kanske femkamp på Grönan, sångrepetition hos Joel.

Det känns skönt med en händelserik helg, den känns alltid lite längre då.

Imorgon är det RixFM-festival i Kungsträdgården. Vi säljer asmycket hela dagen vanligtvis, men i år blir det nog lite annorlunda. Festivalen brukar vara på Kristi Himmelfärdsdag vilket innebär att alla är lediga och därför har all möjlighet spendera sin dag med att proppa i sig Big Mac. I år är det en helt vanlig vardag, och festivalen börjar 19, så jag hoppas att jag hinner sluta innan kalabaliken börjar.

Jag är superhungrig! Måste fixa käk. Jag hatar att fixa käk. Äta käk är nåt jag gillar väldigt mycket, men tillagningen hoppas jag gärna över. Jag avskyr att laga mat när jag är hungrig, för det känns som att det tar en och en halv evighet innan det blir klart! Och vad är då alternativet? Jo, att laga mat när man inte är hungrig, och hur logiskt är det liksom?
I love mikromat.




Kommentarer
Postat av: syster yster

oj då, är eurovision nu på lördag?! jag som skulle va på gotland då och kolla det med johanna... darn...

2008-05-14 @ 19:38:57
Postat av: mamma Karin

Nej! det är inte eurovision nu på lördag utan nästa lördag. Puss!!!

2008-05-15 @ 16:36:43

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0