Update

IGÅR

Vad?
Förfest + utekväll.

Var?
Hemma hos mig + Club G.

När?
Typ 19.30 - 03.00

Vem?
Jag, Kim och Mia (med oplanerat gästspel av Sulle)

Varför?
För att Mia var gayklubbs-oskuld. Och så kan man ju inte ha det.



IKVÄLL

Vad?
Eurovision Song Contest final.

Var?
Mussie-residenset i Bergshamra.

När?
Ikväll 21.00.

Vem?
Jag, Samra, Philip, Sofia + eventuellt ytterligare löst pack.

Varför?
Tja, why the hell not?



Jag tror för övrigt att Charlotte Perrelli hamnar topp 4 ikväll. Jag har inte hört alla de andra låtarna, men av dem jag hört så är hon faktiskt bäst. Hoppas hon gör ett starkare framträdande ikväll än på semifinalen bara.

Nu ska jag nog se på Indiana Jones och käka en macka. Hey ho.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0