Dan före dan

Så var sista heldagen på ön redan här. Imorgon eftermiddag ska jag trängas med testosterondrypande endurodeltagare som liksom jag har liv på fastlandet att återvända till.

Det går galet fort. Allting går galet fort.

Snart kommer terminen vara över, då har vi gått halva tiden i skolan. Det känns ju semikul.

Bäst att leva i nuet. Och just nu är jag grymt peppad på att börja med solosångerna nästa vecka. Och att börja pilla med demon.

På måndag ska jag dessutom träffa mäklaren som har hand om försäljningen av min lägenhet. Jag hyser ett försiktigt hopp om att jag ska slippa flytta om en månad.


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0