DN-listan

Den så kallade DN-listan har gått som en löpeld genom blogg-Sverige, och jag ska väl inte vara sämre!

Favoritgata: Skånegatan.
Favoritdrink: Det blir nog GT.
Äter lyxmiddag på: Dolce Vita.
Bästa mikromaten: Pasta Alfredo.
Favoritförort: Farsta.
Fikar gärna på: Café Art.
Bästa lunchställe: Fiket i Sundbybergs folkhögskola.
Bästa konsertlokalen: Eh... pass?
Här bjuder jag pappa på middag: Mongolian barbeque på Regeringsgatan.
Senaste Stockholmsupptäckt: The Cove i Gamla stan.
En bra gåbort-present: en skylt som det står "Gå bort" på.
Läser just nu: "En plast i solen" av Liza Marklund.
Favoritmärke: Topman.
Favoritskor: Converse. Som ett emo.
Motionerar: För lite.
Mest överskattade affär: NK.
Det dyraste jag köpt: Turkietresan förra året bör det väl vara.
Favoritprodukt på Systemet: Vinboxar.
Favoritprodukt på Apoteket: Absolut Torr, Ipren, nässpray.
Lyssnar på: Ipoden!
Bästa förfestmusiken: Schlager, utan tvekan.
Senast gnolade: "For the sun", Amanda Jenssen.
Senast köpta skivan/-låten: "La Voix", Malena Ernman.
Mitt sämsta köp någonsin: Har jag förmodligen förträngt.
Dansar helst till: Schlager eller r 'n b.
Senaste fyndet: Två skjortor, ett par jeans, en slips och ett armband för sammanlagt 500 kr.
Senaste secondhandfyndet: Jag är dålig på att köpa second hand.
Fulaste klädfärg: Olika från person till person. Men neonfärger är sällan en hit.
I DVD-spelaren/datorn: Säsong 2 av "24".
Användbar pryl: Mobilen.
Mode jag aldrig vill se igen: Allt som hörde 80-talet till.
Värsta huvudbonaden: Skatbo.
Bästa huvudbonaden: Snygg hatt/gubbkeps.
Favoritacessoar: Kompisar.
Hejar på/håller på: SOT!.
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Låter Ipoden stänga mig ute från omvärlden.


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0