Hemma bra, gamla hemma bäst

Tre saker som icke förgyller en resa till Gotland:

1. Regn på väg till pendeln (var tog våren vägen?).
2. Stinkande farbröder på pendeltåget (fy helvete vad det stank, har människan aldrig hört talas om tvål och vatten!?).
3. Varning om försening på pendeltåget (vi kom i tid dock, men vilken nervpirrare!).

Tre saker som förgyller en resa till Gotland:

1. Min Ipod (vad skulle jag göra utan dig, du underbara skapelse som stänger ute allt småbarnsoväsen på båten?).
2. Stillsam granne (damen bredvid mig på båten satt och läste/sov hela resan).
3. Ankomsten (Gotland är alltid vackert, även när det är gråmulet).

 

Jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0