Sexpucko #24

Läckerol. Jag är imponerad av honom. Man kan ju tro att mail som mina lämnar något slags avtryck i en människas minne, men icke i denna mans fall. Kanske smickrar jag mig själv? Är mina sexpuckomail inte tillräckligt minnesvärda? Eller har jag inte lagt tillräckligt mycket tanke bakom just svaren till "Läckerol"?
Hur som helst så är det dags att blocka honom tror jag.

20.00 2009-04-15 skrev Läckerol:
Tja, läget med dig ?-?

21.13 2009-04-15 skrev potential:
Åh Läckerol. Sällan har jag skådat sådan envishet som du tycks besitta. Jag tror det kan vara någon form av rekord faktiskt.
Jag har rekord i antal svalda pingisbollar på en minut, men det är ju inte alls lika imponerande! Min mjöliga hatt av för dig!

21.15 2009-04-15 skrev Läckerol:
Tänk att så lite kan ge så mycket uppskattning.

21.21 2008-04-15 skrev potential:
Åh tro mig, det är inte lite du har givit mig.
Snobben applåderar. Han har precis bakat mosig beagle-kaka, så det skvätter och har sig.

21.39 2009-04-15 skrev Läckerol:
Åk, det låter ju gott, det är ju rätt kul att baka om man tar sig tid till det bara. jag gjorde bröd i förrgår.

21.47 2008-04-15 skrev potential:
Nä fy fan, beagle-kaka smakar bajs. Men jag låter honom hållas. Han har ju inte så mycket annat, det lilla livet!
Testade veckogamla stjärtknyten igår. Det smakade prutt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

En prutt på den!

2009-04-17 @ 08:29:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0