Vår sista tid är nu

Sista natten på Gotland för den här gången.

Jag skulle ha släpat mig ner till stan ikväll egentligen för att dricka öl med några gamla vänner, men jag orkade faktiskt inte. Jag måste gå upp 6 imorgon bitti, så det kändes bäst att stanna hemma.

Jag har under kvällen avnjutit en fantastisk middag och ett ljuvligt rödvin tillsammans med Mutti och Pappsen. Sedan blev det godis, kaffe, chips och "Robinson".

Mina finfina föräldrar och min finfina mormor har sett till att jag ekonomiskt sett ligger på plus efter den här veckan. Jag har använt endast en hundralapp av de cirka 300 kronor som jag hade med mig till ön i kontanter. Så jag har spenderat 100 kronor, men lämnar ändå ön med mer pengar än jag kom hit med.
Jag tackar och bockar alla som bör tackas och bockas, som den fattiga student jag är.

Nu är det bara full fart som gäller. Sot:s slutföreställning börjar ta form, och om endast några veckor är det premiär. Däremellan ska ett antal auditions till andra skolor äga rum. Det blir intensiva veckor nu.

Sista skälvande veckorna med Sot. <3

Utanför Sveriges Riksdag, inför vår julshow där.

Kommentarer
Postat av: Eda

Säg inte så Bobby, jag börjar gråta.. Snyft!

2009-04-12 @ 17:40:49
Postat av: Daniel

Bjud mej på premiären!

2009-04-13 @ 18:16:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0